Achieve greatness with our fitness floors!

Garantie en klachten

Garantie en Klachten bij Summit Fitness Vloeren

Bij Summit Fitness Vloeren staat klanttevredenheid hoog in het vaandel. Daarom bieden wij wettelijke garantie op alle producten die je bij ons aanschaft, plus fabrieksgarantie variërend van 90 dagen tot 1 jaar. Onze producten zijn ontworpen om aan de hoogste kwaliteitseisen te voldoen, zodat je kunt vertrouwen op duurzaamheid en prestaties.

Wettelijke en Fabrieksgarantie
Alle producten die je bij Summit Fitness Vloeren koopt, vallen onder de wettelijke garantie. Dit betekent dat een product moet voldoen aan wat je er in redelijkheid van mag verwachten. Daarnaast bieden wij fabrieksgarantie op al onze artikelen, die varieert van 90 dagen tot 1 jaar. Deze garantie dekt defecten in materiaal of vakmanschap, tenzij het product onbruikbaar wordt door verkeerd gebruik, opslag, onderhoud of behandeling.

De garantie vervalt als het product is beschadigd door nalatigheid, onjuist gebruik of andere oorzaken die buiten de dekking van de garantie vallen. Specifieke klachten over producten worden altijd van geval tot geval beoordeeld.

Klachtenprocedure
Als je niet tevreden bent met een product of onze dienstverlening, kun je eenvoudig een klacht indienen. Stuur een e-mail naar info@summitfitnessvloeren.nl en wij reageren doorgaans binnen 24 tot 48 uur. Wij nemen de klacht serieus en werken samen met jou aan een passende oplossing, of het nu om reparatie, vervanging of terugbetaling gaat.

Als we er samen niet uitkomen, kun je de klacht indienen bij de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Consumenten kunnen ook hun klacht voorleggen aan Thuiswinkel via www.sgc.nl en zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.

Jouw Voldoening is Onze Prioriteit
Bij Summit Fitness Vloeren streven we naar de hoogste kwaliteit en klanttevredenheid. Heb je vragen over de garantie of een klacht? Neem contact met ons op en wij zorgen voor een snelle en effectieve oplossing.

 

Winkelwagen